Eerste helpdesk

Vandaag 10 oktober 2016, was de eerste helpdesk voor mijn bachelorproef 2016-2017. Samen met mijn promotor Arno Geens, bekeken we mijn projectvoorstel en paste het zonodig aan.

Het belangrijkste van deze helpdesk was bepalen wat ik af wil hebben als tussentijds resultaat in januari. Hier was besloten dat ik verschillende soorten onderzoek en analyses ga houden, de branding van het product ga uitwerken, een uitgewerkt game-concept ga voorleggen en misschien al een enkele prototypen!

Advertisements

Author: Jente Swinnen

Ik ben een 20-jarige student die multimedia en communicatietechnologie studeert op de Erasmushogeschool in Brussel.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s